לפני ההיעלמות מעולם האופנה. לינדה אוונג'ליסטה בתצוגה של דיור, 2005

אחרי שסיפרה כי המראה שלה הושחת: לינדה אוונג'ליסטה חוזרת לדגמן

הסופר-מודל המפורסמת משנות ה-90 שנעלמה מעולם האופנה בעקבות סיבוכים נדירים בטיפול הקפאת שומן, מפתיעה בצילומים לקמפיין חדש של בית האופנה פנדי. מזהים אותה?

פורסם:
עשרה חודשים מאז שחשפה כי נעלמה מהעין הציבורית בעקבות הליך קוסמטי שכשל – דוגמנית העל לינדה אוונג'ליסטה מככבת בקמפיין חדש של בית האופנה האיטלקי פנדי. אוונג'ליסטה (57) היא מהדוגמניות המפורסמות של המאה ה-20, הזכורה בעיקר באמירה הבלתי נשכחת שלא תצא מהמיטה בשביל פחות מעשרת אלפים דולר. כדי לזהות אותה בקמפיין החדש נדרשות עיני נץ. אוונג'ליסטה מופיעה בתצלום של חצי גוף, אוחזת בשני תיקי "באגט" של פנדי ועוד שני תיקי מיני התלויים על ידה המכוסה בכפפה בגוון פודרה, עם משקפי שמש וארבעה כובעי מצחייה עשויים סאטן שהורכבו על ראשה כמעין מגדל.
לינדה אוונג'ליסטה בקמפיין החדש של פנדי

זהו קמפיין ראשון מאז אותה פרוצדורה קוסמטית כושלת שעליה סיפרה בספטמבר אשתקד בפוסט נרחב בחשבון האינסטגרם שלה. "למי שתהה מדוע לא עבדתי במשך זמן מה, בעוד הקריירות של הקולגות שלי פורחות, הסיבה היא שהמראה שלי עוות באכזריות על ידי טיפול CoolSculpting של זלטיק, שעשה את ההפך ממה שהבטיח", כתבה אוונג'ליסטה. לטענתה, במקום להפחית את תאי השומן, הטיפול גרם לעלייה שלהם בעקבות סיבוך בשם היפרפלזיה שומנית פרדוקסלית (PAH), שנחשב לנדיר ואשר לטענתה לא קיבלה עליו מידע לפני הטיפול, והשאיר אותה "מעוותת לצמיתות, גם אחרי שני ניתוחים כואבים לתיקון הנזק".
4 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
אוונג'ליסטה, 2013
(צילום: AP)

אוונג'ליסטה אף בחרה להתייחס לתיאורים שלה בתקשורת מהשנים האחרונות: "נשארתי, כפי שתיארו במדיה, 'בלתי ניתנת לזיהוי'". עם זאת, בריאיון למגזין "פיפל" בפברואר השנה חשפה תמונות ראשונות שלה. "אני חרדה להיתקל במקרה באנשים שאני מכירה", אמרה ל"פיפל", "אני לא יכולה לחיות ככה יותר בכאב, לא יכולה להתחבא יותר בבושה". בהמשך הוסיפה: "למה אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים לעשות דברים כאלה לגוף שלנו. הרי תמיד ידעתי שאתבגר ואני יודעת שיש דברים שעוברים על הגוף. אבל פשוט לא חשבתי שאיראה ככה. אני לא מזהה יותר את המראה שלי, אבל אני גם לא מזהה יותר את עצמי כאדם. לינדה אוונג'ליסטה הסופר-מודל די נעלמה".
אוונג'ליסטה משתפת תמונה מאחורי הקלעים

יומיים לאחר פרסום הקמפיין החדש של פנדי, פרסמה אוונג'ליסטה פוסט נוסף באינסטגרם שבו הודיעה על סיום ההליכים המשפטיים שנקטה בעקבות השפעות טיפול הקפאת השומן על גופה. "אני מרוצה שהושגה פשרה בתביעה", כתבה, "אני מחכה בציפייה לפרק הבא בחיי עם חברים ובני משפחה, ושמחה לשים את הנושא הזה מאחוריי. אני באמת אסירת תודה לתמיכה שקיבלתי מכל האנשים שפנו אליי בתקופה זו".
4 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
"תמיד ידעתי שאתבגר ואני יודעת שיש דברים שעוברים על הגוף". אוונג'ליסטה, 2003
(צילום: Evan Agostini/GettyimagesIL)

כמו עוף החול – אוונג'ליסטה חוזרת עם תמונה ראשונה שנחשפה מתוך הקמפיין שצילם סטיבן מייזל האגדי. התמונה החדשה מקדמת תצוגת אופנה מיוחדת שבית האופנה האיטלקי צפוי לארח ב-9.9 בניו יורק (במסגרת חיצונית לשבוע האופנה שייערך בעיר באותם ימים) לציון 25 שנה לתיק הבאגט של פנדי. התיק הומצא בשנת 1997 על ידי המנהלת האמנותית סילביה ונטוריני פנדי, כתיק צר וארוך עם אבזם כפול בצורת האות F. שמו ניתן לו בהשראת הלחם הצרפתי, בשל צורתו הארוכה ואופי הנשיאה שלו: מתחת לבית השחי. הוא נחשב ל-It Bag הראשון של המותג בתחילת שנות האלפיים, ואולי ה-תיק שזכה למעמד האייקוני ביותר. ואין מתאימה לפרסם אותו מדוגמנית-על אייקונית בפני עצמה: לינדה.
4 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
אוונג'ליסטה בתצוגה של כריסטיאן לקרואה, 1996
(צילום: AP)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button